studia z j.hiszpańskim

Temat przeniesiony do archwium.
Jestem chyba kompletnym laikiem w gąszczu tych kierunków studiów związwanych z Hiszpanią itd. Uczę się hiszpańskiego. 2 rok już. I angielskiego. Planuję zdac angielski rozszerzony na maturze. Ale interesowałyby mnie studia związane z Hiszpanią właśnie. Iberystyka lub fililogia hiszpańska, może łączone z anglistyką, jeśli tak się da. Czym z założenia różni się fililogia hiszpańska od iberystki? Gdzie znajdują się uczelnie godne polecenia? Zależy mi żeby dobrze poznać język, ale też ten kraj. I jak z pracą po którymś z tych kierunków? Marzy mi się praca za granicą, najchętniej w Madrycie. Może lepiej wiec iśc na filologię łączoną ze stosunkami międzynarodowymi? Ale taki kierunek z kolei widziałam tylko na uczelniach płatnych, a mi bardzo zależy na studiach dziennych i darmowych (z założenia przynajmniej). Interesowałaby mnie też ewentualna wymiana międzynarodowa. Wiem, że jest możliwa na uczelniach prywatnych, ale co z państwowymi?

Bardzo zależy mi na rzetelnej odpowiedzi, bo po prostu gubię się już w tym wszystkim...
Nauka na iberystyce obejmuje oczywiscie Pólwysep Iberyjski, czyli Hiszpanie i Portugalie. Filologia hiszpanska zajmuje sie krajami hiszpansko jezycznymi (czyli Hiszpania i znaczna czesc Ameryki Południowej). Iberystyke mozesz studiowac w Warszawie, a filologie hiszpasnką na UAM (Uniwerstytet Adama Mickiewicza) w Poznaniu (nie wiem, gdzie jeszcze, ja jestem z Poznania =]). Co do połączenia z angielskim, to wydaje mi sie, ze w ramach zajec ten jezyk jest (ale glowy nie dam).
Co do wymian miedzynarodowych, to wiem ze są (mowie caly czas o UAMie). Nie wiem co tam maja, Erasmusa, Sokratesa, albo oba ;]. Proponuje wejsc na strone UAM i jeszcze tam poszperac ;] ich strona: http://www.amu.edu.pl/index.php

espero que te haya ayudado, besitos
Alexis, jeżeli chcesz na studiach połączyć angielski z hiszpańskim, to może wybierzesz się na lingwistykę stosowaną?