wyzsza szkoła filologiczna

Temat przeniesiony do archwium.
czy ktos moze chodził do tej szkoły na studia zaoczne?jak tam jest ?sa dosc duze opłaty wiec zastanawiam sie czy ta szkoła dobrze uczy.jestem na poziomie zerowym,ucze sie samodzielnie w domu.prosze o opinie
A ktos wie od której do której godziny odbywaja sie sobotnie i niedzielne zjazdy.???bardzo prosze od odpowiedz.i przy okazji czy wszystkie zajecia na pierwszym roku odbywaja sie po hiszpańsku???i jakie zajecia sa na pierwszym roku. z góry dziekuje
Hola!
Włąsnie skończyłam 1 rok na WSF we Wrocławiu, więc mogę pdozialić się informacjami. Studiuję zaocznie.
1. Nauka zaczyna się od podstaw, jednak są różne grupy. W mojej grupie wszysyc byliśmy początkującymi, dużo osób odpadło w trakcie, ale najwytrwalsi zostali. W innych grupach wygląda to trochę inaczej, jest tam więcej osób, kóre kontynują naukę i nie odpadło ich tak dużo.
2. Na pierwszym roku zajęcia w sob są często do ok. 20 - zwłąszcza w I semestrze, ponieważ jest więcej przedmiotów niż w 2. W neidziele do ok. 14-15. Plan zalezy od grupy. Kiedy zapisujesz się do grupy plan już jest podany więc można dobrać sobie. Część zajęć (wykłady) jest dostępna w elearningu i odbywały się one w sobote rano i w neidziele po zajęciach. Więc można było sobie znacząco skrócić pobyt na uczelni.
3. Od drugiego roku na specjalności nauczycielskiej można studiować język + język, wówczas zajęcia odbywają się również w piątki po południu.
4. Na pierwszym roku po hiszpańsku są ćwiczenia, mocno wspomagane jezykiem polskim na sprawnościach, komunikacja jest po hiszpańsku z native speakerem, gramatyka po polsku. wykłądy po polsku z elementami (nazwami) po hiszpańsku. Na kulturze i historii Hiszpanii oglądaliśmy filmy po hiszpansku, ale były one ilustracją do wykładu więc nikt się nie przejmował jak nie rozumiał.
5. Na pierwszym roku są takei zajęcia:
sprawnosci zintegrowane
gramatyka
komunikacja
łacina
fonetyka
wykłady:
psychologia
językoznawstwo
filozofia