chetni do pracy wakacyjnej w Madrycie?

Temat przeniesiony do archwium.
1-30 z 31
poprzednia |
wybieram sie na cale wakacje do madrytu w charakterze barmana albo kelnera. czy sa chetni by sie wybrac, gdyz im wiecej osob by sie zebralo ,tym tanszy bylby wynajem mieszkania. mail dal zainteresowanych: [email]
czesc, a znasz hiszpanski b. dobrze?
nie narzekam, ucze sie 2 lata
nie narzekam, ucze sie 2 lata
hej...oki skad jestes?" daj swoje jakies namiary?...
ja mysle poważnie o wyjeździe, ale na razie nie mam z kim. jestem studentką iberystyki, wiec z językiem nie będę miec problemów. może zgadamy się większą grupą? moje [gg]
Aga
ja chce jechać do Hiszpanii w te wakacje do pracy i też bym chciała jako kelnerka. mój mail: [email] albo [email] ; [gg]
ja tez sie wybieram w tym roku do hiszpanii :) razem z kumpela planujemy wyjechac po maturce..juz gdzies tez o tym pisalam na tym forum. My myslalysmy raczej o wybrzezu i tez wlasnie w charakterze kelnerek barmanek, sprzedawczyni lodow moze..nie wiem cos w tym rodzaju..orientujecie sie w ogole jak wyglada w hiszpanii zapotrzebowanie na taka prace? jest jakas szansa na znalezienie?
Slyszalam ,ze w lato w madrycie nie ma za bardzo pracy, ale jakos trudno mi w to uwierzyc...
Ja tez bym chciala w sierpniu pracowac w Hiszpanii, moze byc w Madrycie, moze byc na wybrzezu. Hiszpanski znam dobrze, angielski i francuski tez, wiec z jezykami nie ma problemu.
Jak znajdziecie jakas bezpieczna (legalna) oferte, to dajcie znac, w grupie lepiej wyjechac, niz samemu.
czesc aga studiujesz moze na uniwersytecie warszawskim na kierunku iberyistyka, chcialam sie dowiedziec czy ciezko jest na tym kierunku, ile masz jezykow,i jak wygladaja egzaminy wstepne. tez interesuje sie jezykiem hiszpanskim
Jasne ja tez bym byla chetna wiec jak cos paco to daj znac, u mnie z jezykami tez raczej nie ma problemu ang,niem,hiszp,ros wiec praca barmnki czy kelnerki czy recepcjonistki bylaby w sam raz moj mail [email]