Mieszkanie w Walencji

Temat przeniesiony do archwium.
Pozdrawiam
Jestem studentem Politechniki Gdanskiej i przylatuje do Walencji 24 lutego na Socratesa. Nie znam nikogo i poszukuje mieszkania. Nie znam hiszpanskiego zeby
cos znalezc na miejscu. Czy znacie kogos kto ma wolne miejsce, albo kto wyjezdza z Walencji tak ze bym mogl go zastapic??
Z gory dziekuje za pomoc
hi ,mam na imie renata ,mam 27 lat i mieszkam z mezem w valencii ,mamy bardzo duze mieszkanie i moglbys u nas nocowac, ale ja nic nie wiem o tobie ,wiec napisz cos o sobie ,i ile jestes w stanie za noclegi zaplacic. pozdrowienia renata
Dziękuje ze odpowiedz
Jak już napisałem w poście jestem studentem 5 roku telekomunikacji na Politechnice Gdańskiej i przylatuje na socratesa 24 lutego na 6miesiecy na Politechnikę w Walencji.
Jestem spokojny i zrównoważony i nie należę do ludzi którzy maja we krwi rozrabianie i głupie pomysły. Chciałbym po prostu zobaczyć nowe miejsce i poznać nowych ludzi. Wybrałem Walencje na socratesa bo chciałbym w spokoju napisać moja prace dyplomową, która pewnie zabierze mi mnóstwo czasu i przy okazji zwiedzić ciepły kraj śródziemnomorski.
Poszukuje mieszkania lub noclegu ponieważ nie znam hiszpańskiego. Moje stypendium wynosi ok 260 euro. Tak się dowiedziałem w dziekanacie wiec do bogatych nie nalezę. Mam jeszcze jakieś pieniądze zarobione z pracy w Polsce wiec jestem w stanie wykładać 230 miesięcznie na mieszkanie, czyli ok 8 euro dziennie. Nie mam wielkich wymagań bo już w wielu miejscach spałem i jestem w stanie się przyzwyczaić do każdych warunków. Tak na prawdę to szukam spokojnego miejsca na kontynuowanie pisania pracy dyplomowej.
Mam nadzieje ze w jakimś stopniu przybliżyłem charakterystykę siebie.
Proszę daj znać, czy jesteś w stanie mnie przechować, bo jeszcze nic nie znalazłem, a powoli zbliża się termin przyjazdu :) Jeśli mam coś więcej napisać o sobie to nie ma sprawy. Do poetów nie należę ale coś jeszcze jestem w stanie o sobie napisać :) Mój adres to [email]