pracaa w turystyce

Temat przeniesiony do archwium.
cze
mam pytanie czy ktoś z was pracuje w turystyce ?? hodzi o holtele może jako rezydent ??
dzięki
Tak ja pracuje..
hmmm a czy kończyłaś studia w tym kierunku alebo kursy ?? jak z płacą jeśli możesz oraz warunki i naile jesteś tam 3-4 miechy ??
Ja jestem po szkole hotelarskiej, nie mialam problemu ze znalezieniem pracy, oczywisce wszystko zalezy od umiejetnosci poslugiwania sie jezykami obcymi.
Jesli chodzi o kontrakty to zazwyczaj na poczatek umowa na 3 miesiace a pozniej przedluzenie na rok (bynajmniej tak jest w moim przypadku), nie wiem jak inni. Placa... hmm;-) to zalezy...
rozu7miem
czy jesteś rezydentem z jakiegoś biura i czy robiłaś kurs . jakie języki wymagają ora PŁĄCA ile ?? jeśli możesz??
Jak juz napisalam ze ukonczylam szkole o profilu hotelarskim wiec nie widze tu potrzeby robienia kursu.. a wlasciwie o jaki kurs Ci chodzi??z placa jest naprawde roznie, ja mam w tym momencie 1200€. Mile widziane osoby ze znajomoscia: angielskiego,niemieckiego,rosyjskiego i oczywiscie hiszpañskiego.
chodzi mi o kurs pilota wycieczek ?? oraz czy masz licencjat czy magisterke ?? czy jesteś zatrudniona w polskim czy zagranicznym biurze podruży jako rezydent ??
a od czego zależy płaca??
Zacznijmy od tego co rozumiesz pod pojeciem turystyka? gdzie chcesz pracowac? jako kto?jakie jezyki znasz? Nie bede sie powtarzac, pracuje w hotelu a nie jako jako pilot wycieczek. Nie staralam sie o prace z zadnego polskiego biura.
Hej, pracuje w agencji turystycznej. Skonczylam anglistyke, znam rosyjski. Hiszpanskiego uczylam sie na studiach. To wystarczylo, zeby dostac prace. Na kurs Amadeus lub Galileo firma moze Ci wyslac gratis. Zalezy od szefa.