zarobki w Hiszpanii

Temat przeniesiony do archwium.
Czy moze mi ktos powiedziec czy zarobek 2000 euro na warunki hiszpanskie zakladajac ze musze utrzymac zone i dwujke dzieci to duzo czy nie. Dostałem taka propozycje pracy i chcialbym sie zorietowac jak z takim wynagrodzeniemmoze wygladac zycie cztero osobowej rodziny.Prosze o informacje.
2000 euro, to dosc duzo, jak "dla Polaka" a rozumiem ze to twoj pierwszy wyjazd
a co "dostalem oferte" Jest to pewne???? jesli chodzi o zarobki.
Co do zycia, jest drozsze niz tu, najpierw wyjedz sam i sprawdz, nie pakuj od razu calej rodziny, czasem naginaja troche z tymi zarobkami, zeby oferta byla bardziej "interesujaca"... ale zycze powodzenia
Własciwie to zaproponowali 23 [tel]rocznie jestem z zawodu drukarzem z bardzo duzym doswiadczeniem zawodowym firma nazywa sie PLASICOS z tego co sprawdzalem to ogromny potentat ale nie orietuje sie w zarobkach i nie bardzo wie czy moge negocjowac,bo raczej im na mnie bardzo zalezy i koniecznie chca zebym przyjechal z rodzina.
Pozdro.
Duzo zalezy od tego gdzie Ci te prace zaproponowano. Wcale nie uwazam zeby te zarobki byly duze. A stwierdzenie poprzednika "jak na Polaka" to w ogole bzdura totalna. 1 osoba utrzyma sie za ta kase w miare wygodnie, cala rodzina nedznie.

Napisze krotko - jesli mielibyscie mieszkac w Madrycie czy Barcelonie to ta kasa jest mala. Zakladam, ze w Polsce bieda nie przymieracie, wiec po co sie skazywac na wegetacje za granica. Jesli oferta jest z malego miasta to mozna rozwazyc. Musisz wziac jednak pod uwage koszta zycia i to, ze rodzina bedzie musiala sie przystosowac. A ten proces nie zawsze okazuje sie latwy. Wiec jesli nie wynagradzaja tego spore pieniadze (2000 euro z jednym zywicielem to zadna kasa) ani nie wygania przymieranie glodem w kraju, to bym sie nie decydowala.