praca w Hiszpanii

Temat przeniesiony do archwium.
Hej, mam 18 lat, znam biegle język hiszpański i angielski. Chcę pracować w Hiszpanii od czerwca na jakieś 2 miesiące, najlepiej jako kelnerka lub coś w tym stylu, ale nie wiem kompletnie, jak się za to zabrać. Nie mam żadnego doświadczenia w pracy za granicą. Gdzie szukać? może ktoś z Was by polecil? Trzeba mieć coś takiego jak książeczka Sanepidu w Polsce? Czy można załatwić numer NIE przez internet? z góry dzięki :)
numer NIE chyba trzeba osobiście...

a co do pracy - wchodzisz do baru i mówisz, że potrzebujesz pracy. Ja byłam w tym roku w wakacje i niestety nie udało się. Odpowiedź jaką słyszałam to jedynie "crisis economica"... Sytuacja w Hiszpanii o wiele gorsza niż w Polsce, przynajmniej w regionie w którym ja byłam. Nie chcą przyjmować ludzi na 2 miesiące - za dużo zachodu. Szybciej znajdziesz coś, na pół roku.

No, ale może do czerwca cos się polepszy.

Saludos:)
aby uzyskac numer NIE trzeba osobiscie zglosic sie w stosownym urzedzie z dokumentem tozsamosci,z praca jest fatalnie i z tego co widac bedzie coraz gorzej nie chce Cie zniechecac ale niestety taka jest smutna rzeczywistosc.
NIE uzyskasz na policji albo w urzedzie dla obcokrajowcow
tutaj masz dokument NIE do pobrania
http://www.mir.es/SGACAVT/modelos/extranjeria/modelos_extranje/ex_14.pdf
oprocz tego musiz miec fotke, ksero dokumentu (dowod, paszport)i ksero umowy najmu pokoju/mieszkania.oprocz tego bedziesz musiala zaplacic okolo 16 euro - oplata manipulacyjna - taki dokument dostaniesz w urzadzie albo na policji. Okres oczekiwania jest rozny - ja teraz dostalam juz po jednym dniu.
jezeli chodzi o prace to marnie - wszedzie przyjmuja CV ale z usmiechem na twarzy i komentarzem MUCHA SUERTE. Ja wlasnie szukam tego szczescia
zycze rowniez powodzenia
a nie mogę na przykład wysłać tych wszystkich dokumentów pocztą lub dać koleżance z Hiszpanii, żeby mi odebrała? i napisać ew. jakieś upoważnienie?