Muzyka hiszpańska

Temat przeniesiony do archwium.
1-30 z 74
poprzednia |
Mam pytanie...
Znacie jakąś znośną muzykę hiszpańskojęzyczną?
(znaczy się nie jakieś Natalie Oreiro i melodie z telenowel...)
Byłabym wdzięczna za jakieś wskazanie, bo z doświadczenia wiem,
że w angielskim pomaga mi znajomość piosenek ;-)
pzdr.
i ja sie chetnie podpisze pod tym apelem... jestem jeszcze calkowicie zielona jesli idzie o muze hiszpanska :)
polecam dwie wokalistki: pierwsza (to moje świeże odkrycie) Lhasa de Sela, wydała niedawno trójjęzyczny album 'The living road', nie nagrywa co prawda w Hiszpanii, ale jest z pochodzenia Hiszpanką; drugi głos to Christina Rosenvinge, ha, w jej żyłach nie płynie znowuż hiszpańska krew, ale mieszka w Hiszpanii i gra muzykę rockową, niezbyt ciężką, ale nie bez pazura, coś jak kasia kowalska w latach świetności
Polecam Bebe i Amaral , aczkolwiek Bebe jest z Argentyny , wiec są małe anomalia w niektórych wyrazach jak np. w piosence Moriria por vos , vos oznacza Ciebie. Pzdr.
oczywiscie alejandro sanz y david bispal. no i shakira! :))saludos
Polecam el canto del loco i Bebe , jesli chodzi o mocniejszą muzę dobrego punka gra Panda
Witam polecam wszytskim piosenki w sumie argentynskiego wokalisty nazywa sie Coti(dokladnie Coti Sorokin) Alejandro Sanz czy Laury Pausini, noi oczywiscie Shakire, Efecto Mariposa, El Sueno de Morfeo.Polecam!
polecam HARD ROCK BLACK HEAVY GOTIC VERY GREAT METAL: czyli oczywiście KRWIOŻERCZO-OKRUTNE BESTIE Z ZIMNEJ PÓŁNOCNY! czyli LORDI! :PPP
Witam!
w ogóle nie orientuje się w muzyce hiszpańskojęzycznej, czy mógłby ktoś polecić mi jakieś zespoły, tytuły, byłabym wdzięczna jakby ktoś przesłał mi jakąś muzyczkę... słucham generalnie rocka ale spodoba mi się wszystko z gitarą w tle!
z góry dzięki!
pozdrawiam