niemiecki czy hiszpanski?????????

Temat przeniesiony do archwium.
1-30 z 35
poprzednia |
hej.jestem studentka turystyki i rekreacji w warszawie. zastanawiam sie jakiego jezyka mam zczac sie uczyc niemieckiego czy hiszpanskiego. co wy sadzicie jak latwiej znalezc prace z ang+niem czy ang+hiszpański?a jak jest z praca w hiszpanii?
nikt ci tego nie powie, wszytko zalezy od twoich umiejetnosci. Sam jezyk nie wystarczy
na pewno umiejetnosci sie licza ale znajomosc jezykow tez jest wazna szczegolnie jezeli chce pracowac w branzy turystycznej.skusilabym sie na hiszpanski po otwarciu granic hiszpania moze nie bedzie az tak przepelniona polakami jak teraz angli a to samo zapewe czeka niemcy.moze latwiej bedzie znalezc tam prace niz teraz w uk.nie wie mtylko jak czzesto dzis w polsce wymagana jest znajomosc hiszpanskiego w pracy.jakie mam szase na prace z jezykiem hiszpanskim i angielskim?????????????
pewnie z ehiszpanski albo włoski boWłochy to potencjal turystyczny
Też jestem ciekaw czy są firmy które wymagają znajomości hiszpańskiego, ale jest conajmniej jedna, znajomego wyrzycili z pracy z tego powodu.
a ile lat trzeba sie uczyc hiszpanskiego zeby przystapic i zdac dele intermedio???moze jednak wybiore hiszpanski???
Ja w ogole nie wiem, jak mozna miec dylemat, przeciez niemiecki brzmi jakby ktos rzygal i charczal jednoczesnie. Brrrrr
Jak ktos Ci szepcze do uszka:"te quiero" to miekna nogi.. A jak ktos szepcze Ich liebe dich?? No ja bym uciekla:P
bluznisz, po prostu bluznisz :)

niemiecki jest przepiąkny :)
No moze i jest przepiakny, przepiekny na pewno nie. Ale kazdy ma swoje subiektywne zdanie na ten temat.
jak mysle o jezyku to zastanawiam sie ktorego nauka bardziej mi sie oplaca. znajomosc ktorgo daje mi wieksze perspektywy..ale maasz racje te quiero brzmi super.:)
Jeśli chodzi o pracę to myślę że w Polsce jest bardziej przydatny niemiecki ale hiszpański.... to i tak lepszy wybór ;)