bęę szalenie wdzięczna za poprawę błedów :)

Temat przeniesiony do archwium.
Witam Was!
Jestem noga z hiszpańskiego, lecz staram sie podciągnąć. Na lektorat (poziom a1) mam do napisania tekst na temat kierunku, który studiuję. Zdaję sobie sprawę że to co stworzyłam kompromitacja, przed tutejszymi bywalcami :) Będę ogromnie wdzięczna za wytkniecie błedów:)

Yo estudio sobre tercero ano curso a la ecologia. Este direccíon es muy interesante y muy práctico. Hasta ahora conquistaba la ciencia generalmenta. Principalmente ecología humana y filosofia de la naturaleza. Me poneba al corriente trabahar en el laboratorio. En el año que viene tengo la intención escogeré la especialidad. Me penso ésta esé antropologia.
Direccíon ecología en el Universidad tiene un interedisciplinario cáracter. El Universidad generalmente ejercere presíon para de letras cáracter ese curso. Por eso, solvo los ciencias exactos: fisica, hidrologia, geologia, microbiologia estudiantes tienen ciencias que antropologia, ética, filosofia.
Hasta ahora yo y mí amigos- estudiantes teniamos varios sciencias camps, muchos conferencias y trabaho social. A la practica es muy importancia en ese Universidad. Nosotros tienemos practica en universidados programo y practica que planeamos autonómico.

(byc może niebawem podeślę dalszą część... jesli tylko zobaczę ze jakas dobra duszyczka podejmie się poprawy wielbłądów)

pozdrawiam pogodnie
heeheeej.. baaaardzo proszę o pomoc

(przepraszam za zgrzyty w tytule topiku)

czekam z niecierpliwością :)
Muszę Cię rozczarować... Kilka dni temu zamieściłam na forum swój tekst z prośbą o poprawienie błędów i jedyna odpowiedź jaką uzyskałam to ta, że chyba postradałam rozum :/.
Z całym szacunkiem, ale to wygląda na translator...
Może i translator ale umyślnie wyedytowany i śmierdzi to prowokacją... Specjalnie wstawione absurdalne literówki aż kolą oczy....