Bardzo prosze o pomoc

Temat przeniesiony do archwium.
Bardzo prosze o sprawdzenie i poprawienie. Wszystkiego nie przetłumaczyłem bo nie umiem :(

Przyjaciele są jak ciche anioły które podnoszą nas kiedy nasze skrzydła zopomniały jak latać. Każdy potrzebuje takiej osoby która w odpowiednim momencie wsiądzie do jego wagonu chwyci mocno za ręke i nigdy nie puści. Mam nadzieje że dotrzymasz mi towarzystwa podczas tej drogi, a w słabszych momentach nie odejdziesz do wagonu oddalonego od mojego tylkko zostaniesz i wesprzesz Bo jesli jestesmy razem to poradzimy sobie w kazdych extremalnych warunkch. U przyjaciół wszystko jest wspólne. Przyjaźń kładka po której można przejśc na drugą stronę samego siebie. A jesli chciałbyś skoczyć z mostu ja nie skoczyłbym razem z Tobą Byłbym na dole żeby Cię złapać. Bo jestes dla mnie szczególny. Jestes przyjacielem. Jestes najlepszym kardiochirurgiem w moim życiu wiesz o tym prawda, Najpierw obudziłes nadzije dodałes skrzydeł aż w końcu nauczyłeś mnie latac. Zawdzieczam Tobie tak wiele. Jestes moją wolnością drogi przyjacielu. Przyjaźń z Tobą to jedyna najlpesza rzecz która mnie w życiu spotkała. Dlatego dziękuje Ci że jestes przy mnie ze pomagasz mi w ciezkich chwilach.

Amigos son como silencioso angelos que nos levantan (alzan) cuando nuestra alas han olvidado como volar. Cada necesita esa persona que a su debido tiempo (momento) subra al su vagon, toma mucho las mano y no pone nunca. Espero que me vas a hacer compańia durante ese camino

vas a marcharte a vagaon

Y si quisieras saltan (arrojarte) de puente, yo no habria saltido contigo, yo estare aboje que te voy a coger(te) a ti porque eres especial para mi. Eres amigo. Eres el mejor (....) en mi vida, tu sabes de eso, verdad.
Los amigos son como los ángeles silenciosos que nos ayudan a elevarnos cuando nuestras alas no se acuerdan de cómo hacerlo. Cada de uno de nosotros necesita una persona que en un momento dado entre en nuestro vagón de tren de la vida, nos coja de la mano y no la suelte. Espero que me acompañes en este camino, y en los momentos duros no te vayas a un vagón lejano y te quedes conmigo para apoyarme. Si somos amigos, podremos con todo, hasta en los casos extremos. Entre los amigos todo es en común. La amistad es como un puente, por el cual se puede atravesar al otro lado de uno mismo. Y si te gustaría un día tirarte de un puente, yo no lo haría contigo. Estaría abajo, para cogerte. Porque eres especial para mí. Eres mi amigo. Eres el mejor cardiocirujano en mi vida, lo sabes, verdad? Has empezado por despertar en mi la esperanza, me has dado las alas y has acabado enseñándome volar. Te tengo que agradcer tantas cosas. Eres mi libertad, amigo mío. Tu amistad es lo mejor que me ha pasado en la vida. Por eso te doy las gracias, por estar cerca de mí y ayudarme en los momentos duros.
Bardzo dziękuję Bea za pomoc

« 

Pomoc językowa

»

Pomoc językowa - tłumaczenia