1. List: FORMALNY
(Buenos días.../ Me dirigo lepiej nos dirigimos (bo salon)/ Referente.../ Agradeceremos su pronta respuesta.../En espera de sus (prontas) noticias.../Nos despedimos.../Atentamente.../itp
2.
¿Tiene usted una pieza de recambio y si podríamos obtener lo de usted?
Raczej nie, bo piszesz/zwracasz sie do PRODUCENTA...a NIE konkretnej osoby...
3. Rozumiem, ze piszesz do producenta wlasnie tej oprawki...- zaznacz to.
Podaj model...Zapytaj czy mozna liczyc na przeslanie tej czesc do Polski. Ile to bedzie trwac? I ile kosztowac? A moze okulary sa jeszcze na gwarancji?
4.
zausznik - czy to oddzielna czesc?
Hmmm...
Szczerze mowiac to nie wiem...Nie znam modelu...ale to raczej na pewno czesc "patilli"...wiec moze opisowo:
"Parte de la patilla izquierda" ?