Mare meva Monika, però si tu parles millor que jo el català!!!! Jo fa molt de temps que no el parle. Vaig nàixer a Barcelona pero als sis anys vaig anar-me'n a viure a València amb la meva familia, on vaig aprendre el valencià (bé, que es lo mateix que el català) pero a ma casa no parlem gens ni miqueta català, perque ma mare es andalusa. Aixì que, hauries de ser tu qui m'ensenyara el català i no al contrari :))) Ja gairebé no m'en recordo de res....quina pena...:((
Respecte al rus, be, de sempre m'agradat la historia de Russia, la seva literatura, costums, m'irritava aprendre anglès a la escola, m'agradava molt la mitologia eslava,...i tot això va fer créixer el meu interés respecte al rus. Després, quan vivía a Londres, vaig conéixer una noia polonèsa qui, aprofitant que savia rus, em va ensenyar una mica de polonès i, mira, em va agradar i aixì estic fins arrivar aqui....xarrant amb tu en català :)))
No et preocupis per si son masses les preguntes :)) Això esta bé, demostra interés :)) I et puc fer jo una?, d'a on ve la teva curiositat per aprendre català, si es pot saber?
Pozdrawiam