Busco los polacos que viven en Valencia!!

Temat przeniesiony do archwium.
Hola todos!!!Me llamo Monika,tengo 17años y soy polaca pero ahora vivo en España.Quiero conocer alguien para hablar,no solo en español;))
Me interesa musica rock,pukn y muchas otra cosas:))
Beso!!!
Czesc Monika jezeli chcesz pogadac to zapraszam na [gg]
hola como esas!
bylam w walencji kilka miesiecy.jade w pazdzierniku na wymiane .szukam jakis tanich lotow z krakowa jak cos wiesz to daj znac.
jak to sie stalo ze mieszkasz w walencji?mam tam kilku znajomych polakow. besos
Ja z chęcią porozmawiam mój nr [gg]
Hola!!
QUé tal Monika? Jestem studentką i w tym roku pisze pracę magisterską. Mój temat jest zwiazany z Hiszpanią a konkretnie dotyczy fiest szczególnie w regionie Walencji. Czy mogłabyś mi w jakis sposób pomóc? Chodzi mi o jakieś wiadomosći dotyczące sposobu świętowania i genezy fiesty tj. skad się ona wzięła. Moze znasz jakies ciekawe tytuły ksiązek. fajne linki do stron...bede wdzięczna za każdą wskazówkę. pozdrawiam!!
adela (mój mail [email]
a o jaka fieste Ci chodzi? O fallas? Akurat trwaja...
dzieki za odpowiedz. Chodzi mi generalnnie o fiesty jako rodzaj zabawy i integracji miedzyludzkiej. jednak dodatkowo musze opisac te najwazniejsze ktore odbywaja sie w Walencji i calym regionie. Falllas- super!!czy dysponujesz jakimis wiadomosciam(dotyczacymi genezy tych obchodow, sposobu swiatowania kto to organizuje itp...i albo linkami do stron?
pozdrawiam serdecznie!!!!
P.s ostatnio pomylilam adres mailowy wiec podam jeszcze raz [email]
Hoooola wapa!! Pos, si quieres, podemos hablar de espanol ;).. mi numer de GG :P 9524499 si tienes msn puedes escribir tambien ;) : [email] ;) pues ;) hasta luego ;) escribeme ;) a y lo mas importante:D me encanta rock, metal y punk ;) muxos bssss !!!!!