iberystyka na UJ

Temat przeniesiony do archwium.
1-30 z 45
poprzednia |
Czy ktoś z Was studiuje iberystykę na UJ? Jeśli tak to proszę powiedzcie jak tam jest:) i czy jesteście zadowoleni ze swojego wyboru.
A może jest jakaś osóbka, która w tym roku próbowała dostać się do Krakowa i może podzielić się wrażeniami z egzaminów wstępnych?
Mój e-mail: [email]
hej! ja tez bardzo chce studiowac na UJ. prosze barzdo o tresciwe informacje . jak tam jest , jaki jest poziom , czy zaczyna sie od poczatku czy nie koniecznie, co sie zdaje, czy sa egzaminy wstepne czy wystarcza marura ! plisss bardzo mi zalezy na szybkiej odpowiedzi ! z gory dzieki :) moje [gg]
wszystko cudownie, szkoda tylko, że na uj nie ma kierunku zwanego "iberystyka". jest filologia hiszpanska (albo portugalska)
he, nie studiuję filologii hiszpańskiej a włoską;), no ale mam kolezanki na hiszpanskiej, a iberystyka i fil. hiszpańska to jest to samo, !!:|, dla ścisłości;), jesli chodzi o sam hiszpański to nie trzeba go umieć, zaczyna sie od zera na UJ,tylko na wstepnym który jest 7 lipca;) trzeba zdawać, do wyboru(hiszpanski, wloski, portugalski, angielski, itd.;), plus test humanistyczny, który jest bardzo ogólny i dotyczy wszystkiego, architektury, opery, historii, cywilizacji, zawiera elementy gramatyki polskiej, sztuki, itd;)..ogólnie duzo pracy, jak na kazdej filologii....
aha i Do agusi, oczywiście ze sa egzaminy, a matura...., nie sadzę zeby wogóle na nia patrzyli;), chociaż teraz są te nowe matury, i moze i patrzą ale Uj i tak robi sobie swój gzamin, bo dla nich poziom matury....nie jest wystarczający ..zeby dostac sie an fil hiszpanską , na której jest 25 miejsc a , chętnych cąła masa, rok temu 12 osób na miejsce, w tym roku jeszcze nie wiem,a le nie sadze ze mniej;), pozdrawiam, no...czyli standard jak co roku, na filologiach ;P