polska pielęgniarka w Hiszpanii

Temat przeniesiony do archwium.
Czy ktoś zna polska pielęgniarkę pracującą w Hiszpanii? Jestem pielęgniarką i usiłuję przebrnąć przez uznanie polskiego dyplomu. Kompletna niekompetencja urzędników, brak konkretnych informacji lub sprzeczne informacje doprowadzają mnie do stanu wyczerpania nerwowego. Czy ktoś przez to przebrnął i mógłby mi w tym temacie coś rozjaśnić? Bardzo proszę bo jeszcze chwila i się poddam...
Przykro mi cie rozczarowac ale ciezko z tym bedzie. Jezeli chodzi o uznanie tytulu to nie wiem jak to bedzie bo tutaj pielegniarki maja studia uniwersyteckie. Juz gdzies czytalam na jakims forum (nie pamietam gdzie) ze wlasnie Polce uznali jej tytul jako pomocnika pielegniarki (salowa?) tzw auxiliar de enfermería.
A druga sprawa to w Hiszpanii tutejsze pielegniarki czesto latami czekaja aby dostac sie na stala posade.
Postaram sie pozniej znalezc te forum, na ktorym pisala ta pani.
Pozdrowienia
Witam w klubie zdesperowanych ja jestem polozna i niestety znam to .Jestem w trakcie homologacji ale juz poloznej mi ie przyznali za malo godzin.znam dwie pielegnarki ktorym przyznano auxiliar de enfermría pracuja w szpitalu i sa zadowolone.Ja tez zlozylam ponownie papiery na auxiliar i czekam.Odezwij sie ,bylam sie pytac w wielu miejscach i jest mozliwosc homologacji czesciowej i studiowania.
>Juz gdzies czytalam na jakims forum (nie
>pamietam gdzie) ze wlasnie Polce uznali jej tytul jako pomocnika
>pielegniarki (salowa?) tzw auxiliar de enfermería.

Na tym forum "Alems" już wspominała, że uznano ją za za auxilliar de enfermería. W tym wątku:
http://www.hiszpanski.ang.pl/Jak_zie_zyje_Polakom_w_Hiszpanii_10.html

Może właśnie tutaj to czytałaś?
To nie byl ten watek ani te forum.
Przykro mi

Pozdrowienia
dzięki kobitki! Właśnie dzisiaj dostałam odpowiedź, że nie mogę być pielęgniarką bo mój tytuł nie jest uniwersytecki.