barcelona-praca na wakacje

Temat przeniesiony do archwium.
Witam,chciałem prosić osoby zorientowane w realiach życia w Hiszpanii o pomoc.Jestem póki co studentem 4 roku i wraz z 1 osobą chciałem spędzić ok.1 miesiąca(od ok 7 lipca do ok 15 sierpnia-zależne od nabytego biletu;chce kupić go jak najszybciej) w Hiszpanii najlepiej Barcelonie.Pobyt ten nie ma celu zarobkowego,chcielibyśmy zarobić tylko na utrzymanie i koszty podróży.Główne cele to poszerzyć swoje horyzonty,zobaczyć kawałek świata.Czy możecie mi udzielić wskazówek gdzie można wynająć jakiś pokój,niedrogi-tak na studencką kieszeń?Czy w samej Barcelonie da sie znaleźć pracę znając tylko angielski?gdzie i jak ją szukać? za wszelkie pomocne wypowiedzi dziękuje:)
jeżeli chodzi o wynajęcie pokoju to spróbuj cos znaleźć na tej stronie:

http://www.polish.hostelworld.com/
moje pierwsze wrazenie jest takie : jesli nie macie pewnej pracy , to 3 tygodnie moZecie spEdzic na szukaniu .

na tak krotki okres byLoby to cos tylko wyjAtkowego, dorywczego - zastEpstwo za kogos(?)
i GDYBYSCIE jA mieli - jakiego typu ?
Nie znajAc hiszpanskiego - zmywanie? .
Tak samo z pokojem - na tak krotki okres czasu to raczej w pensjonacie.
Przykro mi, ale chodzi mi o to Ze najprawdopodobniej wydasz pieniAdze na bilety, mieszkanie, utrzymanie - a nie zarobisz.
ja bym nie kupowaL biletu.
no, nie zniechęcaj tak chłopaka :) Jedyny problem jaki widzę to nieznajomość hiszpańskiego. Rzeczywiście w takiej sytuacji najlepszy (jedyny?) wybór to Barcelona (Katalonia), Majorka lub Wyspy Kanaryjskie. Tylko tam macie szanse coś znaleźć. Piszcie do dużych i średnich hoteli. Na pewno się uda, ale spróbujcie już z Polski, mailem. Powodzenia!
chodziło mi o pracę taką nie do końca legalną,czy ma ktoś jakieś doświadczenia z szukania pracy w Barcelonie?jak ją szukać?gdzie bez znajomości j.hiszpańskiego można by znaleźć?
a może ktoś chciałby wynająć pokój w Barcelonie 2 osobom na okres kilku wakacyjnych tygodni?
jedz,zobaczysz sama jak sie zyje :)