szukam pracy w Barcelonie

Temat przeniesiony do archwium.
Przyjechałam miesiąc temu do Barcelony,poszukuję pracy.Uczę sie hiszpańskiego,znam angielski.Jeśli ktoś może mi pomóc to proszę o kontakt.Z góry dziekuje.
Ja tez mam taki sam problem, ale każdy mi mówi że będzie cięzko bo znam tylko podstawy hiszpańskiego a angielski b. dobrze. Ale to za mało. No ale życze Ci powodzenia !!! Pozdrawiam musisz probować w samym centrum tam gdzie jest najwięcej obcokrajowców i rozmawia się po angielsku
No crec que et sigi dificil trobar feina a Barcelona. Ara be, amb catala o castella et sera mes facil. Pero en angles tambe pots fer alguna cosa. Prova a l'agrupacio catalano-polonesa, potser et podran ajudar. Es troba al costat de la rambla. Ja et donare l'adressa mes concretament.
Daria,venni, w tej sytuacji to chyba jest jakas droga,
irlandzkie itp puby i bary, firmy turystyczne,
zob www. barcelonaConnect.com
cóz wiecej mozna powiedziec?

Uczcie sie hiszpanskiego chocby z rozmówek, jak tylko sie da,
zobaczcie ponizej czy w Stowarzyszeniu jakies wskazówki, materiaLy?

Timbaler, ets molt practic tu?
es L'Assosiacio Cultural CatalanoPolonesa
no agrupacio :D
ara no es a Barri Gotic,
pero a Gran Via 204 /local
i no se si poden ajudar en trobar feina

http://accpBarcelona.blogspot.com/2006/11/gdzie-jestemydnde-estamos.html
http://www.forum-barcelona.pl/viewtopic.php?t=32
dziękuje za pomoc, na pewno się przyda :) Pozdrawiam
Practic ? si.

Associacio, no agrupacio. Aixi deu ser. Jo hi vaig anar ara fara un any, mes o menys. Una gent molt amable. Eren al barri gotic, molt a prop de la rambla; ara hauran canviat d'adressa, ja vaig dir que intentaria donar-la amb mes concreccio. Ja l'has donada tu, aixi que gracies per estalviar-me feina.
I respecte a si et poden ajudar a trobar feina, a Barcelona, com a tot arreu, es tracta de tenir contactes. I l'agrupacio pot ser un bon comencament, si no coneixes a ningu mes a la ciutat. En tot cas, si vols trobar feina t'has de moure, i aixo val tant per a Cracovia com per a Barcelona o per a l'India.
Faktycznie, stowarzyszenie zmienilo swoja siedzibe jakis czas temu na Gran Via.
Mysle, ze podpowiedzenie tego adresu jest dosc praktyczna wskazowka.
z tego co wiem to wyszukiwaniem pracy sie nie zajmuja...
moze pomoc w sensie informacyjnym , jak zaLatwic N.I.E. itd , to Darek tamze w punkcie i.
(skoro przyczepiLem sie do Timbalera , dopisuje po polsku)
T, be, va ser una indirecta -
em refereixo a escriure en catala a persones que no parlan catala (encara?).
No podrías en angles , frances ? ...

salutacions
Be, en aquest forum he vist que es contesten les questions en diversos idiomes. De fet es un lloc per apendre, i molts cops es demanen traduccions de texts. I entenc que si algu vol anar a treballar a Barcelona, tindra interes per les llengues d´Espanya. Una manera de comencar l´aventura d´un viatje per treballar a Barcelona, seria intentar entendre el que escriuen en la llengua d´on aniras a viure, ja sigui en catala o castella. Es el que faig jo amb el polones. Intento entendre el que els demes expliquen. Jo vull integrar-me be a la cultura polonesa. I si la meva intervencio els feia tindre una mica d´interes per esbrinar el que deia, doncs segur que ja comencaven amb bon peu la recerca de treball. Trobar feina, els suposara un esforc. Apendre els idiomes que es parlen a Barcelona sera el primer. Quan abans comencin, millor.
A mi tothom em va parlar en polones des del primer dia...fins i tot quan no en sabia gens. Normal. I practic. Es un metode que funciona. Agrait estic als polonesos que em van parlar en polones des del primer dia.

Ara be...si volen anar a Barcelona a treballar i no tenen cap curiositat o intencio d´apendre castella o catala... doncs em sembla que comencen malament.

Podria haver contestat en angles o en polones...pero volen trobar feina a Barcelona...i si en volen trobar s´hauran d´espavilar. Entendre els idiomes d´on volen anar a treballar, es el primer pas per trobar una feina.

La meva intervencio va ser per ajudar. T´aseguro que quan arribin a Barcelona ningu els parlara en angles. Aqui la majoria de gent no el parla. El polones tampoc. Quan abans comencin a interessar-se pels idiomes de la ciutat, mes facil ho tindran.

Ja vaig respondre amb bona intencio, pero si la meva ajuda no us sembla prou bona...que hi farem.

Salutacions !

Per cert, ets polones ? Si ets polones, el teu catala es molt bo. Felicitats !
dziękuję za porady
Jo crec que sí que li serà una mica difícil de trobar feina, no?
i més si no sap parlar ni castellà... perquè sí, com han dit abans, aquí no tothom parla anglès. Bé, sempre et quedaran els treballs en fàbriques o d'altres que no siguin cara al públic ;)
Bé, i ara que han començat les vacances... que molta gent s'ha espavilat abans ja per trobar-se feina, encara que sigui només per les vacances.

En tot cas, si vols aprendre català, hi ha una cosa, que fan des dels ajuntaments, que se'n diu la parella lingüística, i que t'ajuden a integrar-te i aprendre el català. en el cas del castellà no sé si ho fan també. La veritat és que és molt pràctic això, perquè allà tens una persona amb la que pots parlar, t'explica les coses que no entens.. i o crec que així és més fàcil aprendre una llengua que no pas en una escola.

Sort en trobar feina ;)
petons, adéu
Temat przeniesiony do archwium.

« 

Pomoc językowa