wyjazd z rodzina do HiszpaniTer

Temat przeniesiony do archwium.
Witam
Mam pytanie.Myslimy z mezem o wyjezdzie do Hiszpani wraz z corka 8-lat.Chcemy sie dowiedziec czy sa jakies perspektywy pracy,jak wogole wyglada zycie,jakie sa zarobki.I czy bylaby mozliwosc wyslania corki do szkoly gdzie bylyby polskie dzieci.Teraz jestesmy w Irlandii,ale tutaj jest coraz gorzej,chcemy byc u ,,siebie'' na kontynencie,gdzie byloby blizej do Polski.Ja znam b.dobrze j.wloski,i komunikatywny angielski.Z zawodu jestem terapeutka zajeciowa,maluje rowniez obrazy.
Bardzo prosimy o wskazowki.
Zacznijcie brać lekcje hiszpańskiego.
Jeśli w Irlandii już czujesz się żle, to w Hiszpanii lepiej nie będzie...Tutaj na ma kokosów. Edukacja jest na bardzo lichym poziomie,a szkoły z "tylko" polskimi dziećmi nie znajdziesz.Jeśli znasz włoski to może łatwiej by Ci było we Włoszech?
z hiszpanii do polski raczej blizej nie bedzie. hiszpania nie jest krajem zarobkowym. przecietny obywatel stara sie wiazac jakos koniec z koncem. teraz, bardziej zwalnia sie grupowo ludzi, niz szuka do pracy. a poziom edukacji jest rzeczywiscie niski.
jw :)
+ http://www.hiszpanski.ang.pl/Jak_zie_zyje_Polakom_w_Hiszpanii_10.html
SZkoL polskich w H. nie ma - oprócz sobotnich lub niedzielnych zajec w duzych miastach jak Madryt lub Bar-na.
Perspektywy pracy zaleza od zawodu
(co do twego to nie widze mozliwosci wejscia tak 'z ulicy' w placówkach publicznych nawet z bdb jez. hiszp (?)
ale ogólnie kokosów tu sie nie zbija, oj nie,
a teraz gospodarka staneLa raptownie i bezrobocie wzrasta...
tak w perspektywie kilku lat.
Nie wiem czy jest 'blizej do PL' - zalezy miedzy jakimi miastami
Nie chce Was zniechecac ani zachecac, rozejrzyjcie sie dobrze sami.
Aczkolwiek jeśli ma się dobry zawód np. techniczny, zna się języki i nie trzeba łożyć na rodzinę, to żyje się całkiem fajnie :D