ERASMUS - MADRYT CZY MALAGA??

Temat przeniesiony do archwium.
hej! Dostałam się na Erasmusa (studiuję medycynę) i waham się pomiędzy Madrytem a Malagą. Czy moglibyście mi coś doradzić? Wiem, że koszty życia w Madrycie są wysokie, ale ponoć to bardzo ciekawe miasto i dobra baza wypadowa plus lepsza opcja jeśli chodzi o naukę języka. Z kolei Malaga - ponoć bardziej przyjazna, jeśli chodzi o studenckie życie i integrację. Plus morze i klimat południa. Jako że nigdy nie byłam w Hiszpanii i są to tylko wypowiedzi innych - bardzo proszę Was o pomoc, wypowiedzi. Będę bardzo wdzięczna!
Bierz Malagę :) Koszty życia na pewno dużo niższe, szczególnie mieszkania - pokój wynajmiesz spokojnie za ok. 200€, małe mieszkanie od ok. 300€, w Madrycie zapłaciłabyś raczej sporo więcej. Malaga może niczym szczególnym Cię nie zachwyci, ale chyba przyjemniej Ci tu będzie niż w zatłoczonym Madrycie...chociaż zależy co wolisz, na pewno tylu wydarzeń kulturalnych, ciekawych muzeów itp w Maladze nie uświadczysz, raczej luz piwko plaża ;>
MADRYT!!!
-----------
Dodam do tego, co wyzej:
- wieksze mozliwosci...(pod kazdym wzgledem!!!Nawet szpitali i ich wyposazenia!!! ...lista dluga...zwlaszcza jesli o MEDYCYNIE mowa...)
- za 200€, owszem znajdziesz pokoj w Madrycie.
- no i jezyk, oczywiscie....W Maladze raczej na pewno bedziesz miala problem z hiszpanskim...
O angielskim nie wspomne...
...
-------------------
Zadaj sobie takie pytanie: po co na tego Erasmusa do H. jade?
I chyba wtedy bedzie Ci latwiej podjac ta decyzje...
POWODZENIA!!!
Czemu problem z hiszpańskim i angielskim? Załapie akcent i po problemie, a angielski dużo osób trochę zna, nie wydaję mi się żeby Madryt jakoś znacząco się wyróżniał znajomością ang... ;)