bardzo proszę o tłumaczenie

Temat przeniesiony do archwium.
1-30 z 83
poprzednia |
este provero zas um / va a / Ilegaremos / cai'da y / no / este protervo este / ba / co'mo co'mo como me preguento / co'mo? / Ilegaremos / es posibile / cai'da y / no / este pretervo
jeśli ktoś mógłby przetłumaczyć... bardzo proszę i pozdrawiam świątecznie
To chyba jakis ufoludek przemawiał...
oh, Joseee, wyjaśniam: dostałam przecudne życzenia świąteczne pisane wiwerszem w kształcie choinki, a ten fragment do tłumaczenia to poezja wizualna hiszpańska, wizualna, autor Fernando Milla'n.
La poesia experimental? visual :)
Nie chciałem urazić, nie znam się na poezji wizualnej, chciałem tylko zasygnalizować że większośc napisanych wyrazów wg mnie niewiele ma wspólnego z j. hiszpańskim. Może źle je poskładałaś czy cóś?
przepisałam dokładnie tak, jak było, co absolutnie nie znaczy, że mają one jakiś sens :)
słucham sobie właśnie wymowy hiszpańskich wyrazów - ale jazda!
Może trzeba czytać w jakiejś innej kolejności, na okrętkę czy cóś?
eh, no może :) w sumie nie jest to aż tak istotne, by się jakoś szczególnie tym zajmować :> po prostu myślałam, ze to jakieś oczywistości pociachane na linijki i rozrzucone:) bo uczę się jak na razie włoskiego, hiszpański pewnie w przyszłości CÓŻ ZA WYMOWA !!!
chiara_io ale język polski ładniejszy od hiszpańskiego. Co za cudo
no witam inf. :) polski cudo rzeczywiście :) naucz Włocha rozróżniać polskie "sz" i "Ż" :) (ale i tak prościej, niż nauczyć Francuza rozróżniania "i" i "y") :>
chiara_io wiesz ze zaczełem pracowac na rzecz Partii Kobiet. Pozdrawiam
pozdrawiam
chiara, a cóż takiego nadzywczajnego w tej wymowie? Zwyczajna, zazwyczaj jak się pisze, tak się czyta :)
inf., a mnie kiedyś pewien Włoch - świetnie zresztą mówiący po polsku - na pytanie jak odbiera polski język odpowiedział, że dla niego jest taki "dziki" ;D

Ale miło to czytać, że polski Ci się podoba - zwłaszcza że mi już jakiś ptaszek wyśpiewał, że nie jesteś Polakiem ;]