prawnik w barcelonie?

Temat przeniesiony do archwium.
1-30 z 48
poprzednia |
jestem studentka prawa i ekonomii. zastanawiam sie, jak wyglada znalezienie pracy w barcelonie po ich skonczeniu, chodzi mi o nostryfikacje dyplomu itp. po studiach najprawdopodobniej zamierzam zamieszkac tam na stale, dlatego chcialabym juz cos na ten temat wiedziec, pozdrawiam :-)
viva Espana!
powodzenia!
sam pomysl zamieszkania w BCN po studiach juz sam w sobie jest dobry:)
podpowiadam:
1. jezyk katalonski jest j.urzedowym
2. nie jest trudny
3. prawnicy w BCN zarabiaja baaardzo duzo
pozdrawiam
ps
viva Espana! tam nie pasuje
vizca Catalunya, raczej:)
eeee... maracuya, Barna to nie Catalunya, to stolica jezd.
visca!
dobra uwaga co do jezyka ,
a co do pomysLu, to duzo zalezy od jego realizacji.
Wydaje mi sie ze co do dyplomu to chyba trzeba myslec o ekonomii,
bo prawo w PL to nie to samo prawo co ESP (?)

pozdr.
dzieki bardzo za odpowiedzi :-)

wlasnie zastanawia mnie ta homologacja/nostryfikacja dyplomu prawa, czy jest cos takiego mozliwe w ogole. myslalam, ze moze ktos mial podobna sytuacje, ale moze ktos sie jeszcze odezwie.

pozdrawiam jeszcze wakacyjnie :-)
Na początek do tłumacza przysięłego z dyplomem i suplementem, potem do ambasady hiszpańskiej z oryginałami i tłumaczeniami. Z tego co słyszę lepiej zrobić to w Polsce, bo wygląda na to, że w Hiszpanii mają niezły bajzel.Temat był na www.poloniamadryt.net (szukać "nostryfikacja dyplomu")
nawet jak nostryfikuje dyplom nic jej to nie da.akurat w tym zawodzie nie ma szans na prace,chyba ze chodzi jej o otworzenie swojej wlasnej firmy;jak wiadomo wiekoszosc prawnikow prowadzi firmy(nie zawsze sa ich wlasnoscia)
pozdrawiam

P.D. moim zdaniem samo pytanie jest tak absurdalne ze obawiam sie o poziom intelektualny osoby pytajacej.
domyslam sie ze w polsce jest mnostwo prawnikow szwedzkich,angielskich czy hiszpanskich pracujacych w polskich kancelariach :)
nie mylic z kancelaria hiszpanska chocby Garrigues