praca huelva truskawki 2

Temat przeniesiony do archwium
1261-1280 z 1280
| następna
marokańcy maja zupełnie inna kulturę,wyznanie .Dla polaków to są rzeczy nie do pojęcia.O polkach wyrażają sie wulgarnie ,lekceważąco.Ja ich nie toleruje dla mnie to takie półzwierzęta.Oczywiście niech sobie żyją,pracują ,ale ja osobiści nigdy nie chcę mieć z nimi doczynienia.SA obłudni.niby religijni,ale fałszywi i Okrutni.Spotkałam się z opinią,że polaków trzeba kroić i solić bo są sojusznikami USA.tO FANATYCY.jAK MI ŻAL POLSKICH DZIEWCZĄT,które zawiązały sobie życie z tymi morusami
DO WSZYSTKICH
Wiem tylko tyle że straciłem żone .
Byłem w Hiszpanii i widziałem co potrafi zrobić Polska dziewczyna .
Chłopaki , mężowie nie słuchajcie opowieści po powrocie że żony , dziewczyny Was kochają dajecie im wolność za którą zapłacicie .
Mijając granice następuje zwrot o 180 stopni .O Was panowie nie mówi się dobrze słowa są różne nie do pisanie. Dziewczyny trzymają po powrocie wszystko w tajemnicy zauważcie sami jaką wage przywiązują po powrocie do koleżanek z byłej pracy One są ważniejsze od was . Kobiety tworzą związki nie do rozbicia one wierzą w siebie i nie puszczą pary z ust na to co robiły w Hiszpani. BYłEM WIDZIAłEM SAM SIę PRZEKONAłEM Pozdrawiam ... .
spoko biedna ta Twoja żona, nawet nie może z koleżankami pogadać, chyba coś innego tutaj nie grało a nie wyjazd do Hiszpanii, jak ludziom na sobie zależy do nawet wyjazd na biegun północny nie jest groźny
biegun polnocny napewno nie jest grozny , bo oprocz pingwinow nikogo niema do bzykania , ale goraca hiszpania...........o le
czekamy na świeżutkie wieści od powracających
jak wiedziles ze masz taka zone to trzeba bylo jej nie wysylac na truskawki po drugie nie wszystkie zony czy dziewczyny sa takie jak tam pisza nie powiem sa wyjatki jak wszedzie ja osobiscie swojej zone wierze i ufam na tym polega chyba malzenstwo oni tam ciezko pracuja a do tego jaka temperatura jak przyjda po pracy to sie nie chce nic chyba ze ma sie 2x lat i sie to lubi lub tu wpolsce nie ma wziecia sorry jesli kogos obrazilem pozdrawiam wszystkich tam pracujacych a tu czekajacych
Kiedyś panowie otworzycie oczy ale to będzie za póżno czekam na innych w podobnych sytuacjach Pozdrawiam ....
co się dzieje że nikt niepisze!!!Dziewczyny te co niewyjechwły dajcie znac czy ktoś dzwonil do Algi?
może pan podac waszą stronke?
Dziewczyny z mojego campo też się puszczały. Jedna ma już dziecko z Marokańcem, a druga puszczała się z Hiszpanem, ale on też wyglądał jak Marokaniec. Te laski były tak głupie, że wszystko można było im wmówić.
proszę bardzo kolejny dowód głupoty,pustki i naiwności
Pozdrawiam SylwieN tytyty Mało dziewczyn pisze na tej stronce od czasu gdy opisałem moją przygode . Pozdrawiam Wszystkie Dziewczyny które straciły pracę a zachowały GODNOŚĆ . Wiem że trzymacie swoje tajemnice między sobą panuje zmowa milczenia po powrocie do kraju .Tam jesteście wolne z dala od tzw waszych samców , nietoperzy , biedaków itp, Ta odległość chroni was po pracy liczy się tylko wolność , nie za rok nie za dwa lecz może za pięć za dziesięć wszystko wyjdzie na jaw i co wtedy . Opowiedzie Mężom jak było cudownie w Hiszpanii . Niektóre mogą załatwić im prace lecz tego nie zrobią bo poco brać drewno do lasu . Szaleć ,szaleć to potrafi polka a co potem . Kupcie sobie młotki aby kiedyś wybić sobie z głowy to co żeście w życiu zmarnowały i zostawcie sobie je na pamiątke . Piście poczytam PRAWDZIWYCH opowieści o Hiszpanach . Oni mają tylko na temat polek kilka słów do powiedzenia ze są to ............. jestem za poważny żeby to napisać . Pozdrawiam
wiem jest ci zal że twoja kobieta walneła ciebie w rogi ale to nieznaczy że wszystkie sa takie !Ja jezdzilam kilka lat do niemiec na truskawki i jak bym miala zdradzic męza to bym tam to zrobila niemusialabym jechac do hiszpani!Przyjezdzal domnie mąz raz w miesiącu i jak by bylo coś nie tak zaraz jak wjechal na campo to by wszystkiego się dowiedzial co tam sie wyprawialo a tak niebylo !Więc niewzucaj wszystkich do jednego worka pozdrawiam ciebie i bardzo ci wspulczuje że tak cierpisz!Mam kolezanke co zostawila 3 dzieci malych i siedzi w hiszpani z marokancem i jest szczęśliwa (niby)tak mowi
mieszkam w hiszpani i mowie szczerze marokanczycy to jest tutaj PODGATUNEK LUDZKI!dziewczyny na milosc boska opanujcie sie co robicie niechcecie sie zabawic to ze wszystkimi tylko nie nie z nimi!oni nie maja uczuc zachamowan sa jak zwierzeta!my ludzie zyjacy tutaj znam ich doskonale!wystrzegajcie sie bo naprawde nie jedna z was moze sie nabawic broblemow!a tu wam nikt nie pomoze jestescie nie w swoim kraju i same zdane na siebie!czasami lepiej dwa razy sie zastanowic niz pozniej bardzo zalowac!pozdrowionka
ha ha to można być szczęśliwą z morusem ,obibokiem i fanatykiem.I dla takiego zostawić dzieci.ta twoja koleżanka jest chyba po lekkim leczeniu,a może wyjechała na zbiór w trakcie jak wyszła na przepustkę ze szpitala psychiatrycznego.O to jest tragedia dla dzieci,męża,ale mama jest szczęśliwa w Hiszpaniiz marokusem.Co roku przybywa rozbitych małżeństw,bo niestety Polki sa łatwowierne.JAK usłysza ,że są ładne to już koniec z rodziną w Polsce(zaznaczam ,że sa to nieliczne przypadki,ale tego nie idzie zapomnieć,co się widziało)niektórzy znajomi ,mąż nie wierzą jak im opowiadam co widziałam.MOżna byłoby film nakręcić.
do miro ;nie mozesz wszystkich kobiet mierzyc jedna miara miales pecha ze swoja kobieta i musisz sie z tym pogodzic ,nie wszystkie polskie dziewczyny jada do hiszpani na saksy nie wszystkie tez zrywaja sie jak burek z lancucha
Ja tam byłem ja widziałem mogę napisać książke . Dziewczyny piście ja poczytam wasze teksty o pięknym życiu z " marokanami i hiszpanami". Jest to wielka opowieść ,która wygląda jak bajka tylko ma bardzo złe zakończenie . Pozdrawiam wszystkich którzy mają takie zdanie jak ja .. .
Do Piotra moja żona miała wszystko domek samochód szczęście wierzyłem jej dlatego pojechała pierwszy raz przed ślubem . Po drugim wyjeżdzie po ślubie bardziej była zadowolona z przebywania ze swoją koleżanką niż ze mną . Przyżekała że niema kochanka wierzyłem i przypuszczam że po 8 wyjazdach został ze swoją koleżanką tak mi się wydaje że zmieniła zainteresowania . Ona nie potrafiła żyć w Polsce brak swobody chociaż spełniałem jej zachcianki jak mogłem baseny sauny kina itp . Niejedna w życiu nie miała tyle co ona lecz wybrała .Mówi się trudno i żyje dalej PA Pozdrowionka ..
wielokrotnie chodząc ulicami MOGUER obserwowałam młode zgrabne,ładne Polki z marokusami,albo ze staruchami hiszpańskimi.Gdyby matki czy mężowie tych dziewcząt widzieli tych wybrańców to mogliby dostać zawału.Nie jednokrotnie wymieniono ich na gorszy model.Ja byłam tam 9 m-cy przez 2 sezony i popatrzyłam sobie na życie na luzie.Nawet ze mną pracowały POLKI,które doradzały mi żebym korzystała z wolności i że skromność powinnam zostawić za granicą.Za 2 tygodnie tez wyjeżdzam do pracy i znowu poznam nowe eksponaty
WITAM !
MOJE POPRZEDNIE WPISY ZOSTALY SKASOWANE A JA DOSTALEM BANA WIEC WSZYSTKO JASNE DLA MNIE
PROSZE SKOPIUJCIE TO CO PISZE I WKLEJCIE CZASAMI PONIEWAZ JEST TO W WASZYM INTERESIE.......
WY MUSICIE PODSYLAC POTWIERDZENIA PRZELEWU ? CO DOSTAJECIE WZAMIAN W RAZIE WYJAZDU ?
MOZE BILETY KTORE SA PODSTAWA DO UZNANIA UBEZPIECZENIA WRAZIE WYPADKU AUTOKARU A MOZE DOSTAJECIE KOPIE JAKIEJS KARTECZKI = WAUCHER NA BILET KTORYM MOZNA SIE PODETRZEC ? OBOJETNE CO DOSTAJECIE DO LAPY ZACHOWAJCIE TO, NIE WYRZUCAJCIE I NIE DAJCIE SOBIE NICODEBRAC...... PAN EDYTA TO MARIO I MANIPULUJE NA TYM FORUM JAK CHCE
Temat przeniesiony do archwium
1261-1280 z 1280
| następna

« 

Pomoc językowa